lördag, juni 10, 2006

Avkyld fotbollsfeber

Mitt annars så ordnade hem är nu vänt upp och ner, allt ska sorteras och nödvändighetsbedömas. Hade jag bara gått på nödvändigheten så hade det väl räckt med en takbox för att flytta upp mina saker till Jokkmokk, en andra uppsättning av allt finns ju redan där.

Japp, om en vecka samma tid siter jag mest troligt i en bil någonstans längs väg 45 och hoppas att en liten valp sover. Förmodligen lyssnar vi också på någon fotbollsmatch och har hunnit andas ut eftersom Sverige då tagit tre poäng till (men man kanske inte ska hoppas för mycket). Jag vill i alla fall se mera Källström på plan men tycker inte att det måste stå emot att Anders Svensson spelar, snarare skulle jag vilja peta ner Anders mot backlinjen eller åtminstone ut på mittkanterna.

Jag har för övrigt hittat en jättefin blå klänning som jag skulle vilja se på fröken Lilieqvist, om hon bara ville komma hem snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh!! Jag ar jattenyfiken! Jag kommer hem om fyra veckor ungefar nu. Bast du tar klanningen och drar till sthlm o moter mig :P

Hoppas allt går bra med flytten och valpen och allt. Mejla mig ditt nya hemnummer så jag kan ringa och skvallra lite med dig.

puss puss, och kul att du bloggar igen :) mer av det tack!