torsdag, augusti 16, 2007

För att göra Anli glad

Jag är för gammal för ungdomsfestivaler. Både på pappret (där står att målgruppen är 13-19 år) och i förhållande till andra besökare. Jättegammal. Whatever. Men vad är jag nu då? Gammal08?

Det var det där bandet som spelade på Pride jag ville se, istället för att bara höra i bakgrunden under tiden jag försökte besvara den otroligt konkreta och enkla frågan "Varför är miljöpartiet bäst?". Vine street hette bandet förresten, och de var helt ok men det var lite dåligt ljud.

www.sp-studio.de kan man göra sig själv till en South Park-figur. Det var hemskt kul, men jag lyckas inte spara min.


I'm well paid and
cute, smart and quite deep
Well behaved and
a husband so sweet

They say
I've got the world at my feet

It's all set and
so perfect and neat

I know I've got the world at my feet

Only I don't want the world
I want that girl
Who turns my life all upside down
And who always sings my favourite song



Andra hälften ligger kvar på skrivbordet på jobbet.

1 kommentar: