måndag, december 12, 2005

19 dagar

Nä, jag har inte tappat räkningen och inte heller ställt om till Mattias-format (vilket skulle kunna betyda precis vad som helst). Det är helt enkelt så att de 31 dagarna tagit slut och en ny nedräkning har börjat. Tyvärr får jag inte blogga om vad jag räknar ner till. Det har de högre (eh, större) makterna sagt.

Är för tillfället i Boston och kommer så vara i 17 dagar till. På en dag hinner man konstaterna mycket om USA, begreppet small innebär XL utom när det gäller kläder. Tre äpplen kostar mer än 300g chips vilket borde motsäga föregående konstaterande. Ett varmt välkomnade är inte landets stakaste sida, trots min rätt ljusa hy, blå ögon och efternamn som nog även i USA är igenkänt som svenskt (fick mig igenom Schengen-kontrollen i Amsterdam på tre sekunder dock). I Amsterdam befinner sig för övrigt fortfarande min väska, åtminstone hoppas jag att den lyckades ta sig så långt. Den är i alla fall inte i Duxbury och är det UPS som ska leverera den så får jag väl vänta tills rubriken på dagens blogg lyder 3 dagar.

Inga kommentarer: