måndag, april 10, 2006

Det bidde ingen vante- men jag hinner en tumme

Jag har varit totalt handlingsförlamad denna morgon, inte bara därför att jag vet att ska vissa saker göras så ska de göras nu- på en gång. Och eftersom jag inte vet hur jag ska göra så blir konstigt, eller rättare sagt det blir ingenting. Suck, detta trots att jag redan pratat med åtminstone en strategirådgivare (den realistiska av dem), den andra (den peppande) befinner sig för långt bort för att jag ska ha råd att ringa.

Nu när jag ändå har packat färdigt ska jag strax ringa Fia och höra om det vore lämpligt med en sväng förbi Blåkulla (ja, jag vet, det är lite tidigt) innan jag åker till Luleå ikväll. Småkusiner kan få en att glömma allt, men när man har tåg att passa är det kanske inte helt bra. Min klänningsfavorit fick tummen upp av Fia sist i alla fall, jag kan nog fixa tilläggen själv dessutom. Frågan är då bara, vad ska Kristin ha på sig?

Och typiskt nog så missar jag en andra dansträning i rad, bara på grund av Norrbottens landsting, inte undra på att folk ogillar dem.

Inga kommentarer: