fredag, februari 17, 2006

placeboeffecting me

To hell med alla hjärtan och rosa fluffdjur är ungefär det jag brukar säga om alla hjärtans dag (minns den gång jag och en parallellsnubbe blev ihop över dagen, mest bara för att trösta varandra). Men tisdag var bra. Jag menar, vad annars kan man tycka om en dag då ens älskling via ett sms tillkännager "Meds kommer med posten nångång i mars darling, betald och allt". Visst, han la inte ner så mycket pengar på den, men ändå. Hade han inte redan friat för länge sedan så hade jag väl gjort det där på stående fot.

Hearts are not for me (okej, långkalsongerna på Åhléns är snygga och kan vara handy men annars är det bäst att låta bli).

En annan bra sak med veckan är jag numera vet att jag kan få tag på den underbara amerikanska chokladpuddingen även i snöiga Stockholm (men det snöar väl i Boston också, visst bäbis?) och att jag jobbat så mycket den här veckan att jag kan sitta klistrad framför TV:n och se Anja, Britta och damkronorna (så herrkronorna får se hur man gör) ta en massa os-medlajer och få mig att skrika och hoppa i soffan.

1 kommentar:

Kristin sa...

woho! Lena är tillbaka i bloggvärlden! Jag har saknat dig och dina inlägg!

Nej, snöar gör det inte, men än ligger det lite snöplättar kvar efter förra helgens snöstorm.

Bra att de har JELLo i sthlm, känns som en trygghet sen när man kommer hem.

Nu ska jag åka på Eve's 6-årskalas på UNOs och Build a Bear. Spännande ;)
puss puss!